FAQ: Otázky a odpovědi
Objednání: Jak lze vybraný produkt objednat?
Odesláním elektronického formuláře, který je u každého produktu, projevujete zájem o dané zboží. Naši pracovníci vás kontaktují a objednávku s vámi upřesní a dokončí. Až poté bude zboží považováno za objednané.
Platba: Jak lze platit za objednané zboží?
Za objednané zboží lze zaplatit bankovním převodem na účet, dobírkou nebo hotově při osobním odběru.
Doprava: Jaké způsoby dopravy nabízíme?
Objednané zboží lze odeslat pomocí služeb České pošty nebo PPL. Možností je také osobní vyzvednutí na naší adrese v Kadani.
Záruka, reklamace a servis.
Na zakoupené zboží se vztahuje standardní záruka garantovaná zákony České republiky = 24 měsíců. Pro řešení případných reklamací a servisu nás kontaktujte.
Jak dlouhé potrubí potřebuji pro AQUAOZON PZ10? Jaké je nabízeno standardně?
Délka potrubí záleží na mnoha faktorech, jako je vzdálenost jezírka od místa instalace, hloubka a plocha jezírka apod. Po odeslání elektronického objednávkového formuláře vás kontaktujeme a tuto problematiku s vámi vyřešíme. Až poté bude zboží považováno za objednané.
Pro jak velké vodní plochy lze AQUAOZON PZ10 použít?
AQUAOZON PZ10 je vhodný pro použití jak pro malá zahradní jezírka, tak i pro větší rybníky. Pokud si nejste jistí, zdali je pro vaši vodní plochu AQUAOZON PZ10 vhodný, neváhejte nás kontaktovat.